joi, 19 septembrie 2013

Prima şedinţa cu părinţii din acest an

Astazi a avut loc prima sedinta cu parintii pe scoala si pe clase din acest an scolar.


ORDINEA DE ZI A PRIMEI ŞEDINŢE CU PĂRINŢII  
An şcolar 2013-2014

1. Stabilirea reperelor organizatorice pentru comunicarea diriginte-familie
( prezentare, întocmirea bazei de date cu adrese poştale, reşedinţa / flotant, telefon fix/ mobil/ serviciu, e-mail ,telefon/ e-mail şcoala si diriginte, orar, etc.)
2. Alegerea comitetului de părinţi al clasei si pe scoala  
Prezentarea atribuţiilor comitetului de părinţi al claselor
(preşedinte, 1 membru – aspecte administrative, 1 membru - aspecte educative, 1 - membru casier: numirea preşedintelui comitetului de părinţi al clasei ca delegat al comitetului de părinţi al scolii.)
3. Prezentarea normelor din ROFUIP,
( rofpreu1.pdf) aprobat prin O.M.Ed.C. nr.4925 din 08.09.2005 

(în special cap V: Părinţii, cap VI: Evaluarea, Cap VIII – secţiunea 3 - Drepturile elevilor; secţiunea 4 - Îndatoririle elevilor; secţiunea 6 - Sancţiuni aplicate elevilor) şi particularizări / întăriri ale normelor stipulate în ROFUIP: - interzicerea fumatului, consumului de alcool, droguri în şcoală ; obligaţia de a purta uniforma scolara  pe perioada programului; plata daunelor rezultate în urma deteriorării / distrugerii bunurilor scolii; interzicerea aducerii de persoane străine pe perioada programului şcolar.
4. Oferirea de informaţii privind structura anului şcolar conform cu Ordinul MEN nr. 3813/3.06.2013

(ORDIN nr. 3818/03.06.2013 privind structura anului scolar 2013 - 2014)
5. Oferirea de informaţii referitoare la: profesorii noi ce predau la clasa, orarul clasei, rechizitele/manualele din acest an, relaţia dintre nota de la purtare şi promovarea şcolară (scăderea notei la purtare cu un punct pentru fiecare 10 absenţe nemotivate / scăderea notei la purtare pentru încălcarea îndatoririlor elevilor, conform R.I.)
 6.  Prezentarea măsurilor de securitate adoptate
de şcoală pe perioada / în afara programului şcolar : interzicerea părăsirii şcolii pe durata pauzelor; monitorizarea video a spaţiului şcolar,
7. Programul “Scoala dupa scoala” in conformitate cu ordinul M.E.C.T.S. nr. 5349/07.09.2011
8. Aducerea la cunoştinţă că dosarele pentru bursa socială se depun pană la 1 octombrie 2013
9. Sugestii / probleme ridicate de părinţi + metodologie admitere si Evaluare Naţională (doar pt clasa a VIII-a), Prezentarea Ordinelor MEN nr.4924/2013 si 4925/2013
10.încheierea unui proces verbal (însoţit de semnăturile părinţilor ce va conţine tematica dezbătută si problemele / propunerile părinţilor).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu