Astazi a avut loc prima sedinta cu parintii pe scoala si pe clase din acest an scolar.
ORDINEA DE ZI A PRIMEI ŞEDINŢE CU PĂRINŢII
An şcolar 2013-2014
1. Stabilirea reperelor
organizatorice pentru comunicarea diriginte-familie
( prezentare, întocmirea bazei de date cu adrese poştale, reşedinţa / flotant,
telefon fix/ mobil/ serviciu, e-mail ,telefon/ e-mail şcoala si diriginte, orar,
etc.)
2. Alegerea comitetului de părinţi al clasei si pe scoala
Prezentarea atribuţiilor comitetului de părinţi al claselor
Prezentarea atribuţiilor comitetului de părinţi al claselor
(preşedinte, 1 membru – aspecte administrative, 1 membru - aspecte
educative, 1 - membru casier: numirea preşedintelui comitetului de părinţi al clasei ca delegat al
comitetului de părinţi al scolii.)
(în special cap V: Părinţii, cap VI: Evaluarea, Cap VIII – secţiunea 3 -
Drepturile elevilor; secţiunea 4 - Îndatoririle elevilor; secţiunea 6 - Sancţiuni aplicate
elevilor) şi particularizări / întăriri ale normelor stipulate în ROFUIP: - interzicerea fumatului, consumului de
alcool, droguri în şcoală ; obligaţia de a purta uniforma scolara pe perioada programului; plata daunelor
rezultate în urma deteriorării / distrugerii bunurilor scolii; interzicerea
aducerii de persoane străine pe perioada programului şcolar.
4. Oferirea de informaţii
privind structura anului şcolar conform cu Ordinul MEN nr. 3813/3.06.2013
(ORDIN nr. 3818/03.06.2013 privind structura anului scolar 2013 - 2014)
(ORDIN nr. 3818/03.06.2013 privind structura anului scolar 2013 - 2014)
5. Oferirea de informaţii referitoare la: profesorii noi ce predau la clasa,
orarul clasei, rechizitele/manualele din acest an, relaţia dintre nota de la purtare şi promovarea şcolară
(scăderea notei la purtare cu un punct
pentru fiecare 10 absenţe nemotivate / scăderea notei la purtare pentru încălcarea
îndatoririlor elevilor, conform R.I.)
6. Prezentarea
măsurilor de securitate adoptate
de şcoală pe perioada / în afara programului şcolar : interzicerea părăsirii şcolii
pe durata pauzelor; monitorizarea video a
spaţiului şcolar,
7. Programul “Scoala dupa scoala” in conformitate cu ordinul M.E.C.T.S. nr. 5349/07.09.2011
8. Aducerea la cunoştinţă că dosarele pentru
bursa socială se depun pană la 1 octombrie 2013
9. Sugestii / probleme ridicate de părinţi + metodologie admitere si Evaluare Naţională (doar pt clasa a VIII-a), Prezentarea Ordinelor MEN nr.4924/2013 si 4925/2013
10.încheierea unui proces verbal (însoţit de
semnăturile părinţilor ce va conţine tematica dezbătută si problemele / propunerile părinţilor).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu