OFERTA
EDUCAȚIONALĂ
PENTRU ANUL ȘCOLAR 2017-2018
PENTRU ANUL ȘCOLAR 2017-2018
Motto: ”Şcoala nu poate avea decât două scopuri.
Primul e să dăm copilului cunoştinţele generale de care, bineînţeles, va avea
nevoie să se servească: aceasta este instrucţia. Cealaltă e să pregătim copilul
de azi pentru omul de mâine, şi aceasta este educaţia.” – Gaston Berger
Plan de școlarizare, an
șc. 2017-2018:
Ciclul
prescolar
GRADINITA CU PROGRAM
PRELUNGIT BUCOVAT
- structura a Scolii Gimnaziale Comuna Bucovat
a)
grupa la program normal - 1 grupă
·
profesor
inv. prescolar - Meda Maria Valentina – gr.I, titular
b)
grupa la program
prelungit
- 1 grupă
·
educatoare
Barbu Filoteia -gr.I, titular
·
educatoare/profesor
invatamant prescolar – post scos la concurs, se ocupa conform calendarului
miscarii personalului didactic in septembrie 2017
SCOALA GIMNAZIALA
COMUNA BUCOVAT:
Ciclul
primar
Clasa pregatitoare 1 clasa – 1 post de
invatator/profesor inv. primar scos la concurs, se va ocupa in septembrie 2017
Clasa I – 0,5 clasa (la
simultan cu clasa a III-a) , prof. Popescu Diana Ionela, gr. II, titular
Clasa a II-a 1 clasa, prof. Iorga
Ionela Laura, def., titular
Clasa a III-a – 0,5 clasa (la
simultan cu cls. I). prof. Popescu Diana Ionela, gr.II, titular
Clasa a IV-a – 1 clasa , prof.
Engelmann Loredana, gr. I, titular
Ciclul
gimnazial
Clasa a V-a – 0,5 clasa (la
simultan cu clasa a VIII-a), prof. diriginte Radoiu Minerva, gr. I, titular
Clasa a VI-a – 1 clasa , prof.
diriginte Magat Radu, gr. I, titular
Clasa a VII-a – 1 clasa ,
dirigintele va fi stabilit in septembrie 2017
Clasa a VIII-a – 0,5 clasa (la
simultan cu cls. a V-a), prof. diriginte Radoiu Minerva, gr. I, titular
Incadrarea
pe discipline:
Limba și Literatura Română,
TIC, Limba Latină
pt. cls a VIII-a – prof. Bogici Velinca, Gr. I, titular
Limba engleza – prof. Pantea
Nicoleta, Gr. II, titular
Limba engleza – prof. Șutac Adela
Lavinia, Def., titular din 2017
Limba franceza – prof. Șutac Adela
Lavinia, Def., titular din 2017
Matematica – prof. Radoiu
Minerva, gr. I, titular
Biologie – prof. Chiriac Cosmina
Anisoara, gr. I, titular detașat din 2017
Fizica – prof. Steleac Vasile
Dorel, gr. I, titular din 2017
Educatie fizica si
sport
– prof. Magat Radu, gr. I, titular
Religie – prof. Bidasca Oana ,
Def., titular
Ore/catedre neocupate:
Ore/catedre neocupate:
Istorie si Educatie
civica
– ore scoase la concurs, se ocupa conform calendarului miscarii personalului
didactic
Geografie – ore scoase la
concurs, se ocupa conform calendarului miscarii personalului didactic
Chimie – ore scoase la
concurs, se ocupa conform calendarului miscarii personalului didactic
Educatie tehnologica – ore scoase la
concurs, se ocupa conform calendarului miscarii personalului didactic
Educatie muzicala – ore scoase la
concurs, se ocupa conform calendarului miscarii personalului didactic
Educatie plastica – ore scoase la concurs,
se ocupa conform calendarului miscarii personalului didactic
Informatica/TIC – ore scoase la
concurs, se ocupa conform calendarului miscarii personalului didactic
Personal
didactic auxiliar:
Nazdravan
Constanta – contabil
Magdas
Simona – secretar
Personal
nedidactic:
Ladar
Nicoleta – ingrijitor scoala
Cora
Ruxana Oana – ingrijitor gradinita
Program
scoala
Se
invata intr-un singur schimb
Ora
de curs - 50 minute cu pauza de 10 minute
Program:
8-15
Program
cu publicul 12-15
Program
gradinita
Program
gradinita: 8-17:30
o
Program
normal 8-13
o
Program
prelungit 8-17:30
servirea mesei: 12:30-13:00
program de somn: 13-15
activitati educative si recreative:
15-17:30
Oferim:
Ø Buna instruire
realizata de un corp profesoral calificat si preocupat de succesul elevilor si
prescolarilor;
Ø Organizam ore de
pregatire suplimentara pentru examenele finale;
Ø Organizam activitati
extrascolare oferind posibilitatea tuturor copiilor de a petrece timpul cat mai
placut si de a-si forma o vasta cultură general, de a-și cunoaște județul in
care traiesc și frumusețile patriei noastre;
Ø Rechizite gratuite
pentru toți elevii care beneficiază de burse de ajutor social;
Ø ”Euro 200” – ajutor
financiar pentru elevi in vederea achiziționării de calculatoare;
Ø Programul ”Lapte+corn+măr”;
Ø Transport gratuit pentru elevii navetiști;
Ø Importante premii,
diplome și alte beneficii pentru elevii merituoși;
Ø Condiții modern de
studiu, săli de clasă cu mobilier ergonomic, laborator de informatică, rețea de
calculatoare, internet în fiecare clasă și Wi-Fi in tot spațiul școlii;
Ø Securitate în incinta
celor două unități școlare și in spațiile aferente;
Ø Programul ”Educația – centrul schimbării în comunitate”
Ø Burse școlare:
·
Burse
de merit
·
Burse
sociale
Condiție:
a)
Nu
realizează venit net mediu lunar/membru de familie mai mare de 50% din salariul minim net pe
economie. (Să nu depășească suma de 463 lei/membru de familie.)
b)
Nu
deține terenuri agricole cu o suprafața mai mare de 20.000 mp.
(Cadru
legal Ordinul MECTS nr. 3576/7.11.2011 și Ordinul METCS nr. 3470/7.03.2012 care
modifică Ordinul 5576/2011.)
Atenție!
Nu se
primesc dosare incomplete și nici dup ace expiră termenul de 10 zile lucrătoare
de la inceperea fiecărui semestru.
Acte necesare:
§ Cerere tip (se primeste
de la secretariatul școlii)
§ Act doveditor privind
venitul brut pe ultimele 3 luni (iunie, iulie, august 2017) pentru tată, respectiv mamă (cupoane de pensie sau șomaj, după caz)
§ Ancheta socială efectuată de către autoritatea locală;
§ Copii după actele de
identitate ale tuturor membrilor familiei (certifcat de naștere si bulletin/CA)
Modalitatea
de acordare a burselor:
§ Obligatoriu să fie
promovați și media 10 la purtare;
§ Bursele se acordă din
bugetul local al Primăriei Comunei Bucovăț de care aparține unitatea noastră de
învățământ, potrivit prevederilor art.105 alin.(2) din Legea educației
naționale nr.1/2011.
§ Cuantumul burselor și
numărul acestora se stabilesc prin hotărâre a Consiliului Local al comunei
Bucovăț.
Proiectul
nostru: “Educatia – Centrul schimbarii in comunitate”
In
acest an, Asociatia Serviciilor Sociale C.O.P.I.I. a implementat in parteneriat
cu Scoala Gimnaziala Bucovat, un proiect
numit: “Educatia
– Centrul schimbarii in comunitate”, proiect finantat de catre Fundatia
United Way Romania, cu o durata de 5 ani.
Activitățiile Centrului Comunitar
sunt desfasurate de catre un Coordonator proiect, specialisti sociali si de asemenea,
voluntari:
v Istoc Andrea-
Coordonator proiect ( functia psihopedagog) si Specialist Social
v Popa Anamaria-
Specialist Social ( functia Asistent Social)
v Meda Maria-Valentina –
Specialist Social (functia educator)
v Velinca Bogici - voluntar
in activitatiile desfașurate
v Cadrele didactice din
școală – voluntari in activitățile ce urmează a fi desfășurate, începând cu anul șc. 2017-2018
Scopul
proiectului este cresterea accesului la educatie pentru copii si tineri ,
prin crearea unui spatiu comunitar care sa deserveasca la dezvoltarea
comunitatii, printr-o interventie integrata.
Activitati educationale
pentru copii realizate in cadrul Proiectului “Educatia – Centrul
schimbarii in comunitate” :
v In vederea sprijinirii
copiilor in realizarea temelor, activitati de formare si dezvoltare a
deprinderilor de scris, citit si calcul aritmetic preponderent prin jocuri
didactice si exercitii practico-aplicative, formarea si dezvoltarea
deprinderilor de munca/studiu independent, dar si activitati de dezvoltare a
deprinderilor de autonomie personala si sociala.
v Copii vor beneficia si
de activitati recreative si de tip informal (vizite la muzee, iesiri la teatru,
film, excursii etc.).
v Vor fi asigurate
rechizitele pentru copiii cuprinsi in proiect.
v Copiii aflati in primul
an de scoala vor primi un kit educational cu toate rechizitele de care au nevoie
pentru inceputul de an scolar.
v Evaluarea cunostintelor
scolare, in special limba si literatura romana (scris, citit) si matematica, la
inceputul si sfarsitul fiecarui semestru si analiza rezultatelor obtinute.
v Activitatile se vor desfasoara
periodic in cadrul Centrului Comunitar , după un program stabilit in functie de
orarul scolar al fiecarui copil in parte.
v
Cu
ocazia unor evenimente speciale, copii
vor participa, insotiti de cadrele
didactice/personal de specialitate si voluntari, la activitati si in zilele de
sambata sau duminica, dupa un program stabilit de comun acord.
v Programele educationale
vor fi sustinute si pe perioada vacantelor scolare 2017 - 2021 dupa un program
agreat de comun acord.
Spatii
scolare
a)
Corp
Gradinita PP Bucovat
Sali - 3 din care 2
folosite ca sali de grupa, 1 folosita pentru sala de servit masa
Grupuri sanitare - 3 cu toate
utilitatile din care 2 pentru prescolari, 1 pentru cadrele didactice
Vestiar – 1
Curte amenajata adecvat pentru
varsta prescolara;
Dotare:
Salile
de grupa sunt dotate cu : paturi detasabile si mobilier adecvat varstei
prescolare, calculator, imprimanta, TV-led, internet, material didactic adecvat
varstei prescolare, jucarii etc.
Sala
de mese este dotata corespunzator cu: frigider, cuptor cu microunde, spalator,
mobilier adecvat;
Curtea
dotata cu: loc de joaca, mobilier de curte, balansoare, tobogan, groapa cu
nisip, bancute;
b) Corp Scoala Gimnaziala Bucovat
Sali: de clasa 7
1 spatiu cancelarie
1 spatiu secretariat
1 spatiu contabilitate
1 spatiu directiune
2 grupuri sanitare in scoala cu toate utilitatile
Centrala termica 1 pe lemne, 1 pe gaz
Baza sportiva
teren de sport cu covor
sintetic si instalatie de nocturna
Sala multifunctionala folosita cu destinatie de sala de sport si sala
de festivitati culturale si de recreere
Mijloace de tehnologia
informatiei
·
cabinet informatica dotat cu 20 de statii
de lucru - conexiune la internet +
imprimanta + scaner + multifunctional inkjet + copiator Xerox + tabla
inteligenta Smart Board, Wi-Fi, statie de amplificare, microfon, boxe, combina
muzicala;
·
in cancelarie: 2 calculatoare cu
conexiune la internet + imprimanta + scanner, Wi-Fi ;
·
spatiul secretariat: calculator cu acces la
internet + imprimanta + telefon/ fax; 2 conexiuni la internet (una pe Computer
Wired si una pe Telekom), Wi-Fi;
·
in spatiul
contabilitate si administrativ; calculator
+ multifunctional laser + imprimanta, conexiune internet, Wi-Fi;
·
in directiune: calculator + 2
imprimante ( laser si color) laptop,
conexiune internet, Wi-Fi, dispozitiv supraveghere video 24/24h in scoala, in
curte si zona aferenta scolii;
·
in fiecare clasa exista: calculator cu
conexiune la internet, videoproiector, imprimanta, Wi-Fi;
·
interfon la accesul in scoala
·
supraveghere video in scoala, in curte si
in perimetrul scolii
Transportul
scolar
Microbuzul
scolar cu 16 locuri asigura transportul prescolarilor si elevilor din
localitatea Bazosu Nou si cartierele noi ale comunei.
Statii microbuz / Ora de plecare a
microbuzului spre scoala:
Ø Cartierul spre Mosnita:
ora 7:10
Ø Crtierul vechi: ora 7:20
Ø Blocul IAS si cartierul
Nou spre Remetea: ora 7:40
Ø Plecare din Bazosu Nou:
7:50
Dupa
terminarea orelor de curs, transportul elevilor catre casa se face in functie
de orarul clasei. Se fac 3 curse pe zi la otele: 12:10, 13:50 si 14:50.
Pentru siguranta elevilor navetisti:
·
La
fiecare cursa de microbuz va fi prezent un cadru didactic.
·
Orarul
cadrelor didactice care insotesc elevii in microbuz, va fi comunicat in
septembrie, dupa inceperea anului scolar.
·
Transportul scolar se aproba la inceputul anului scolar, iar parintii
copiilor navetisti vor solicita acest lucru printr-o cerere scrisa adresata
directorului scolii.
·
Cererea se depune personal de catre unul din parinti.
·
La depunerea cererii, parintii vor lua la cunostinta regulile de
comportament in mijlocul de transport si isi vor asuma responsabilitatea pentru
eventualele distrugeri.
Elevii
care fac naveta din Timisoara spre scoala din Bucovat beneficiaza de
abonamentul gratuit in limita a 2 calatorii (dus-intors).
Asigurarea
sigurantei elevilor
o
Campus
scolar compus din cladirea scolii si cea a gradinitei, inconjurat de gard.
o
Accesul
se face prin cele 2 porti mici. (acestea se inchid dupa inceperea cursurilor)
o
Pentru
situatii de ecceptie se apeleaza interfonul pentru deschiderea usii
o
Sistem
de supraveghere video (exterior si interior)
o
Profesor
si elev de serviciu pentru cele doua cicluri: primar si gimnazial
o
Accesul
in spatiul scolar se face numai pe baza procedurii specifice
o
Semne
distinctive - uniforma
Relatia cu
elevii
Ø asigurarea conditiilor
de organizare a organismelor la nivel de clasa si de scoala
Ø consultarea acestora in
cazul luarii unor decizii care ii privesc
Ø asigurarea premiselor
de desfasurare in bune conditii a procesului instructiv-educativ
Ø seriozitate si
consecventa in pregatire din partea cadrelor didactice si a elevilor
Ø asigurarea accesului la
toate spatiile scolare din scoala
Ø folosirea unor
strategii didactice activ-participative care sa puna in centrul invatarii
elevul
Ø integrarea mijloacelor
de tehnologia informatiei in activitatea instructiv-educativa si evaluativa
Ø asigurarea consilierii
in procesul de invatare si in afara scolii prin folosirea platformelor de
invatare si evaluare si a instrumentelor web (e-mail, mesagerie instant,
afisiere virtuale etc.)
Ø folosirea unor
instrumente de evaluare diverse care sa asigure o evaluare cat mai completa a
elevului (atat ca nivel de cunostinte cat si competente si comportamente)
Ø obiectivitate si transparenta
in procesul evaluativ
Ø asigurarea conditiilor
pentru respectarea prevederilor din Statutul elevului
Ø implicarea elevilor si
familiei in proiectarea si transpunerea in practica a demersului educativ
Ø asigurarea conditiilor
de a se trece in timp, la clasele individuale
Ø asigurarea intretinerii
lunare a site-ului scolii si a paginii de FB
Relatia cu
familia
Ø implicarea in activitatea
de conducere a scolii prin Consiliul de Administratie (asigurarea accesului
celor 2 membri alesi de CRP la sedintele CA)
Ø implicarea in
activitatea de asigurare a autoevaluarii institutionale prin CEAC
Ø asigurarea accesului
parintilor la activitatea instructiv-educativa si cea extracurriculara
Ø proiectarea,
organizarea si desfasurarea de activitati de consiliere parentala
Ø testarea satisfactiei
familiei fata de organizarea si desfasurarea procesului instructive-educativ
Ø asigurarea caracterului
functional si eficient al comitetelor de parinti pe clase si a CRP
Ø asigurarea
transparentei decizionale si a proiectarii si folosirii resurselor financiare
ale scolii;
Ø asigurarea
transparentei decizionale si financiare
Ø implicarea membrilor
comunitatii locale in activitatile extracurriculare ale scolii
Ø implicarea in
activitatea de conducere a scolii prin Consiliul de Administratie
Ø popularizarea
activitatilor scolii prin site-ul scolii si pagina de FB a scolii si cele ale
claselor
Ø inchierea de parteneriate
si protocoale cu institutiile locale
Și încă o informație
despre uniformele școlare!!!!
Preluarea comenzilor pentru uniformele scolare se face la sediul firmei PIF in Timisoara, str.
Prayer nr. 40 (intrare pe str Capatan Damsescu), cart. Iosefin, langa depoul de
tramvaie de pe blv. Dambovita. Mijloace de transport: tramvaiul 2 , 3, 7,
9, cu masina de la gara, autogara, pe strada paralela cu raul Bega
in sens opus centrului, a treia str. la dreapta ( in dreptul viaductului de gaz
ce trece peste Bega), pe partea dreapta, inainte de linia de tramvai, poarta
mare maro cu inscriptia PIF-Vestimentatie scolara.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu