PROCEDURĂ OPERAŢIONALĂ
PRIVIND TRANSFERUL ELEVILOR
SCOP
1. Asigurarea unui cadru clar reglementat pentru transferul elevilor;
2 Definirea pasilor ce trebuie urmati pentru transferul elevilor, in
conformitate cu actele normative in vigoare.
DOMENIUL DE APLICARE
1 Procedura se aplică tuturor elevilor care se transfera la/din Școala
Gimnazială Comuna Bucovăț, la finele sau pe parcursul anului şcolar;
2. La aplicarea Procedurii participă Consiliul de Administratie al
scolii, secretariatul școlii, elevii, părinţii/reprezentanţii legali ai acestora.
DOCUMENTE DE REFERINŢĂ
1. Legea Educatiei Naționale (Legea
nr.1/2011);
2. Regulamentul de organizare şi
funcţionare al unităţilor de învăţământ preuniversitar, O.M.E.N.C.Ș nr.
5079/2016;
3. OG nr. 137/2000
4. Regulamentul de ordine interioară al Școlii
Gimnaziale Comuna Bucovăț.
Perioada de aplicare a
procedurii
Pe tot parcursul anului şcolar.
DESCRIEREA PROCEDURII
a) Transferul elevilor Școlii Gimnaziale Comuna
Bucovăț, jud. Timiș la alte unităţi şcolare
1.
Depunerea
unei cereri prin completarea unui
formular tip (Anexa 1) la secretariatul şcolii;
2.
Convocarea
CA al şcolii, de către director, în termen de 30 de zile de la depunerii
cererii în vederea discutării cererii de transfer;
3.
Discutarea
cererii în CA al şcolii şi eliberarea
avizului cu privire la cererea depusă;
4.
Comunicarea
în scris, în termen de 7 zile de la desfăşurarea CA a deciziei cu privire la
cererea depusă;
5.
Decizia
va fi transmisa in termen de 5 zile responsabilului Comisiei dirigintilor, care
o va comunica deindata dirigintilor;
b) Transferul elevilor de la alte unități școlare la Școala Gimnazială Comuna Bucovăț, jud.
Timiș
1. Înregistrarea cererii de
transfer la secretariatul Școlii Gimnaziale Comuna Bucovăț dacă este
însoţită de avizul CA al şcolii de provenienţă, de o copie de pe foaia matricolă
și o adeverință din care să rezulte ca elevul în cauză a promovat clasa;
2. Convocarea CA al şcolii ,
de către director , în termen de 10 zile
de la depunerea cererii în vederea discutării cererii de transfer;
3.
Discutarea
cererii în CA al şcolii şi emiterea unei
decizii cu privire la cererea depusă. Decizia va fi emisă în conformitatecu
art. 135-146 ale ROFUÎP;
4. Decizia
va fi transmisa in termen de 3 zile secretariatului școlii, care o va comunica
deindata dirigintilor;
5. Dirigintii,
nu vor inscrie elevul
transferat, pana la primirea situatiei scolare de catre scoala de la care s-a
transferat, apoi vor opera in
catalog transferul pe baza deciziei comunicate.
Cererea de transfer se obține de la secretariatul școlii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu