joi, 6 iulie 2017

Transferul copiilor și elevilor în anul șc. 2017-2018


PROCEDURĂ OPERAŢIONALĂ
PRIVIND TRANSFERUL ELEVILOR

SCOP
1. Asigurarea unui cadru clar reglementat pentru transferul elevilor;
2 Definirea pasilor ce trebuie urmati pentru transferul elevilor, in conformitate cu actele normative in vigoare.

DOMENIUL DE APLICARE

1 Procedura se aplică tuturor elevilor care se transfera la/din Școala Gimnazială Comuna Bucovăț, la finele sau pe parcursul anului şcolar;
2. La aplicarea Procedurii participă Consiliul de Administratie al scolii, secretariatul școlii, elevii, părinţii/reprezentanţii legali ai acestora.

DOCUMENTE DE REFERINŢĂ
1. Legea Educatiei Naționale (Legea nr.1/2011);
2. Regulamentul de organizare şi funcţionare al unităţilor de învăţământ preuniversitar, O.M.E.N.C.Ș nr. 5079/2016;
3. OG nr. 137/2000
4. Regulamentul de ordine interioară al Școlii Gimnaziale Comuna Bucovăț. 
Perioada de aplicare a procedurii
Pe tot parcursul anului şcolar.

DESCRIEREA PROCEDURII
a) Transferul elevilor Școlii Gimnaziale Comuna Bucovăț, jud. Timiș la alte unităţi şcolare

1.            Depunerea unei cereri prin completarea unui  formular tip (Anexa 1) la secretariatul şcolii;
2.            Convocarea CA al şcolii, de către director, în termen de 30 de zile de la depunerii cererii în vederea discutării cererii de transfer;
3.            Discutarea cererii în  CA al şcolii şi eliberarea avizului cu privire la cererea depusă;
4.            Comunicarea în scris, în termen de 7 zile de la desfăşurarea CA a deciziei cu privire la cererea depusă;
5.            Decizia va fi transmisa in termen de 5 zile responsabilului Comisiei dirigintilor, care o va comunica deindata dirigintilor;

b) Transferul elevilor de la alte unități școlare  la Școala Gimnazială Comuna Bucovăț, jud. Timiș

1.       Înregistrarea cererii de transfer la secretariatul Școlii Gimnaziale Comuna Bucovăț dacă este însoţită de avizul CA al şcolii de provenienţă, de o copie de pe foaia matricolă și o adeverință din care să rezulte ca elevul în cauză a promovat clasa;
2.      Convocarea CA al şcolii , de către director , în termen de 10  zile de la depunerea cererii în vederea discutării cererii de transfer;
3.            Discutarea cererii în  CA al şcolii şi emiterea unei decizii cu privire la cererea depusă. Decizia va fi emisă în conformitatecu art. 135-146 ale ROFUÎP;
4.      Decizia va fi transmisa in termen de 3 zile secretariatului școlii, care o va comunica deindata dirigintilor;
5.      Dirigintii, nu vor inscrie elevul transferat, pana la primirea situatiei scolare de catre scoala de la care s-a transferat, apoi vor opera in catalog transferul pe baza deciziei comunicate.

Cererea de transfer se obține de la secretariatul școlii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu