miercuri, 22 mai 2013

Excursie la Arsenal Parc din Orăştie


       Doamna Director s-a gândit să-i recompenseze  pe elevii care vin cu uniforma stas in fiecare zi cu o excursie gratuită la Arsenal Parc din Orăştie. Zis şi făcut! Joi,  pe 16 mai, fiind şi ziua activităţilor sportive, am plecat cu voioşie spre Orăştie. După un scurt popas, in circa 2 ore si jumătate, am intrat pe poarta parcului. Foarte frumos amenajat in mijlocul pădurii este un muzeu militar in aer liber. Diverse dispozitive militare, tancuri, mitraliere, camioane, toate astea sunt amplasate in locuri pitoreşti pe care dacă vrei să le vizitezi trebuie sa parcurgi kilometri pe jos. Locuri de joacă pentru copii: aparate fitness,  posibiliatea de a inchiria karturi si ATV-uri, locuri de cazare pentru cei care vor să stea mai multe zile, un restaurant cu o terasă mare frumos amplasat, completează acest mirific loc. După ce am parcurs toate obiectivele, am plecat spre Deva şi am vizitat centrele vechi şi nou şi Cetatea Devei.  Obosiţi, dar enturziasmaţi, ne-am intors spre Bucovăţ.
                                                                                             Prof. Mariana Poenaru

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu