joi, 25 iunie 2020

Vacanta placuta!


Dragi elevi și colegi, stimați părinți,

    S-a încheiat o perioadă plină de provocări la care nimeni nu s-ar fi așteptat, dar cărora ne-am străduit să le facem față cât de bine am putut. Ne-a lipsit tuturor forfota obișnuită de final de an școlar cu serbări, festivități și premii.  Totul a fost altfel de cum ne-am fi droit! Am învățat să trăim altfel și am reușit!  Tehnologia ne-a ajutat să păstrăm viu sentimentul acela minunat de împreună pe care îl trăim la școală în mod normal. Important este că nu ne-am descurajat, nu am renunțat și am găsit soluții pentru a trece de fiecare obstacol. Sper ca toamna să ne găsească înapoi în sălile de clasă, fără măști și fără teamă. Impreună vom reuși și în continuare!
        Le urez mult succes la admiterea computerizată absolvenților de clasa a VIII-a și îi felicit pe toți elevii noștri pentru că au continuat să învețe și pentru rezultatele obținute.
       Le mulțumesc părinților pentru efortul de a sprijini școala online și colegilor mei pentru modul în care au ales să rămână pe baricade și să continue activitatea în clasele virtuale.
      Dragi colegi, este rândul vostru sa vă relaxați și să vă bucurați de aceste zile frumose de vară. Vă doresc să aveți parte de liniște, zile insorite și momente extraordinare. Concediu placut!

      O să luăm o pauză binemeritată acum și sper, să ne regăsim sănătoși la toamnă, cu puteri noi și cât se poate de optimiști.
Vă doresc o vacanță frumoasă, veselă și plină de soare!
Să ne vedem sănătoși! Totul va fi bine!
Recolte bogate în grădină și clipe fericite cu cei dragi!
Vacanța plăcută tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu