duminică, 3 ianuarie 2021

La mulți ani!

 


Dragi elevi, stimați părinți, dragi colegi,

După un an fără precedent, cu eforturi supranaturale făcute de profesori și elevi, am ajuns la finalul lui 2020 din care am avut multe de învățat. Am fost împreună, atât față in față, cât și on-line, ne-am încurajat, ne-am dat sfaturi și ne-am ajutat. Pentru tot ceea ce ați făcut, vă mulțumesc!

In 2021 educația va continua pentru un viitor mai bun, mai deștept și mai sănătos.

2021 este  un nou început. Îl așteptăm să ne redea zâmbetele, libertatea, îmbrățișările, timpul prețios petrecut unde și când dorim.

Va doresc ca Noul An să vă aducă multă sănătate și bucurii, să vă ferească de tot ce-i rău și să vă îndeplinească toate dorințele.

 

LA MULȚI ANI!!!

Director, Prof. Bogici Velinca

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu