duminică, 14 aprilie 2013

Săptămâna activităților educative extracurriculare și extrașcolare 1-5 aprilie 2013


     Săptămâna altfel ”Să știi mai multe, să fii mai bun!” s-a încheiat.
Activităţile extraşcolare şi extracurriculare ale elevilor şi preşcolarilor din comuna Bucovăţ au fost diverse. Pe langă activitatile organizate in şcoală, copiii au vizionat o piesă de teatru de păpuşi, au mers la zoo şi la grădina botanică, la muzee, la Bibloteca Universitară, la Facultatea de Fizică, Chimie si Biologie, au vizitat Universitatea de Vest şi unele instituţii şcolare similare, au făcut o vizită la Scoala Ajutătoare din Recaş, la Liceul Silvic din Timişoara, la Cramă din Recaş, la Biserica ortodoxă din Recaş etc. 
 In această perioadă am considerat că e timpul să călătorim, să învăţăm să ne comportăm în afara clasei, să ne orientăm în spaţiu, să lecturăm, să recităm, să cântăm, să facem cinema la noi in şcoală, să ne distrăm, să facem experimente gastronomice şi la urmă să gustăm ce a rezultat, să desenăm şi să pictăm, să observăm şi să admirăm obiective turistice culturale, despre care am învăţat la istorie, geografie, religie, limba şi literatura română. De asemenea am invăţat cum să ne menţinem sănătatea şi să ne formam deprinderi de igienă personală, să utilizăm corespunzător aparatele electro-casnice şi să cunoaștem normele elementare de igienă personală. Toate acestea le-am făcut în şcoală şi în drumeţiile organizate în judeţul nostru. În săptămâna aceasta cu toţii am aflat multe lucruri noi care ne vor ajuta să fim mai buni cu noi şi cu semenii noştri.
In continuare vă lăsăm să ne admiraţi şi să ne felicitaţi pentru că ne-am strădiut şi am reuşit să invăţăm multe.
1. In lumea poveștilor :













 


2. Codul bunelor maniere sau.....Cei șapte ani de acasă

















3.Activități gastronomice:















 
 



4. Jocuri distractive:











5. Pictură pe sticlă:









6. Ne place să pictăm:

























7. In vizită la Gradiniţa PP nr. 29 din Timişoara:










8.Croim, coasem şi confecţionam păpuşi:


















9. In vizită la Biblioteca Centrală Universitară:




























10. La Liceul Silvic din Timişoara:












11. Viziata la SC. HORTICULTURA SA, Timişoara:









12. Vizită la Zoo:










12. Cinema la școala mea...



 


 

13.Din nou la școala...











14. la Recaș (la biserică, la școala ajutatoare, la muzeul satului si la cramă din Recaș)












15. Activități gospodărești























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu